Altın İmplantasyon Ana Sayfa Altın İmplantasyon Nedir? Nerelerde Kullanılır Videolar iletişim
ALTIN İMPLANTASYON

Akupunkturda olduğu gibi implantasyonda da ana endikasyon ağrılı durumlardır. Tüm ağrılı durumlarda uzun süreli ağrı kesmede implantasyon kullanılabilir. Bazı hastalarımızda akpunktur tedavisinin belirli bir aşamasında tedavi etkisini sürdürmek için de implantasyonu kullanabiliyoruz. Ancak en fazla kullandığımız problem kalça displazisi 'dir. Kalça displazisinde ağrının kesilmesi dışında diğer bir etkisi de bu hastalıkta geç dönem osteoartrit yani kireçlenmenin engellenmesidir. Bu yüzden erken teşhis edilip bu uygulamanın yapıldığı hastalarda çok başarılı sonuçlar almaktayız. Altın implantasyon yapılan 7 yaşını geçen ve kalça ekleminde herhangi bir kireçlenme meydana gelmemiş pek çok hastamız bulunmaktadır.

Kalça displazisi dışında epilepsi (sara) vakalarında da implant akupunkturu kullanıyoruz. Altın implant uygulaması bu hastalarımızın bazılarında ilaç dozunun belirli bir şekilde azaltılması (%40-60 oranında) ya da bir kısmında tamamen ilacın kesilmesini sağlayabilmiştir.

Diğer uygulama alanlarını şu şekilde sayabiliriz:

Spondiloartrit (omurgada kireçlenmeler),

Disk Fıtıkları

Eklem Ağrıarı ve Kireçlenmeleri (Dirsek, Diz, Bilek, Topuk)

Wobbler Sendromu

İmmun sistemin uyarılması,

Alerjik dermatitis,

Astım,

Bazı tip Felçler,

Dışkı tutamama,

Lick Granuloma,

İyileşmeyen Kırıklar,

İdrar Kaçırma,

Nörodermatitis

Copyright 2009- İzinsiz ve kaynak gösterilmeden bu sitedeki her türlü resim, fotoğraf ve yazı başka bir yayında ya da web sitesinde yayınlanamaz. Her hakkı Gülanber Vet.Sağ.Hiz.Ltd.Şti'ye aittir.